Het wonderschone San Angelo - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu Het wonderschone San Angelo - Reisverslag uit San Angelo, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

Het wonderschone San Angelo

Door: Lydia

24 April 2014 | Verenigde Staten, San Angelo

Vandaag rustig aan dag. Beetje uitslapen, niet te drinken koffie halen bij de receptie, douchen en nu dan echt Denny’s zoeken voor een laat ontbijt. Uiteraard rijden we eerst weer de verkeerde kant uit. Na een heerlijk ontbijt door Linda geserveerd, rijden we naar Lake Nasworthy met de bedoeling een rondje om het meer te rijden en af en toe stoppen en misschien nog even het water in. Helaas zo werkt het niet. We zien een stukje van de zuidkant van het meer en rijden dan een “rondje” van zo’n 50 mijl waarbij we het meer nooooooit meer zien. Maar wel heel spannend, veel natuur, droog, maar dan ook enorme stukken land met enorme sprenkels om het land te irrigeren. Daar kunnen de boeren in Nederland alleen maar jaloers op zijn, of juist niet … We hebben op een gegeven moment geen idee waar we zitten, geen kaart meegenomen omdat we toch maar om dat meer gingen rijden. Uiteindelijk na 60 mijl weer een bordje San Angelo tegen gekomen. Beetje door San Angelo gereden ter orientatie, auto bij het motel neergezet en dan aan de wandel. De San Angelo River Walk. We merken dat er door het hele durp schapen staan, geschilderd in verschillende motieven, een soort art event. Leuk ! De riverwalk zelf stelt niet veel voor, net zoals het oude downtown. Veel leegstand helaas, maar wel nog een paar leuke winkeltjes. Om 4 uur is het borreltijd, genoeg gelopen. Van de zero one ale bar naar Fat Boss’s Pub. Jaap koopt een T-shirt en als we weg gaan krijgt Lydia er nog een gratis, leuk ! Eten bij de Zero One, erg lekker, low fat, zowaar groentes erbij. Het leuke van hier is, als ze horen dat je uit het buitenland komt, is de eerste vraag : What are you doing in San Angelo ? Toen we hier aankwamen vroegen we ons dat ook af, maar voor 1 dag kun je je hier echt goed amuseren !