Freeport - Webster - Reisverslag uit Webster, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu Freeport - Webster - Reisverslag uit Webster, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

Freeport - Webster

Door: Lydia

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Webster

Voor 09.00 uur koffie halen, dan nog genieten van het King bed en de douche overslaan, te vies om erin te gaan staan. Om half 11 weer on the road. Het duurt even voor we Freeport uit zijn op de goede weg, wat een industrie verbonden met heel veel bruggen. Maar dan hebben we de goede weg te pakken, helemaal langs de kust naar Galveston. Echt langs de kust. Even de beach op. Gewoon met de auto, zo gaat dat hier. We staan op Surfside Beach, maar zien alleen maar vissers. De wind is stevig. Maar de temperatuur is goed. Verder rijden, tolbrug over en dan Jamaica Beach. We kijken onze ogen uit. Wat een huizen ! Allemaal op palen, auto eronder en de BBQ, de een nog mooier en groter dan de ander. En toch zou je hier niet willen wonen. Nog zo´n 10 mijl verder rijden we echt Galveston binnen. Het is half 12 en we lusten wel wat. Minder eenvoudig dan we dachten, alleen maar Jack in the Box, Taco Bell, 4x KFC, McD, Burger King, maar een uurtje later, heel Galveston gezien, een Denny´s ! Om half 1 eindelijk ons omeletje. We rijden de Beach Avenue af en bedenken dat we er toch goed aan gedaan hebben gisteravond. Na 3 dagen aan deze kant van de Gulf of Mexico, concluderen we dat we mooiere stranden en plekjes hebben gezien aan de Gulf. Maar we hebben wel genoten de afgelopen 3 dagen. Bye bye beach, op naar Webster. Op 5 mijl voor de afslag is er de Tanger Outlet Mall. Op de rem en er naar toe ! Heel vervelend, weer een old Navy, 6 items voor 70 dollar en nog 2 jeans voor Jaap bij de Levi´s. Dan naar Webster, motel 6. Om 16.00 is de kamer nog niet klaar, dus kijken we wat er op loopafstand te eten en drinken is. Las Haciendas is om de hoek, dus komt goed. Uurtje bij de pool , douchen en dan lekker eten bij de Mexicaan. Wat een heerlijke dag weer !

• 06 Mei 2014 - 09:52

Dorine:

Zo te horen is het misschien nodig bij de volgende outlet mall een extra koffer te kopen, hahahaha
    Ik liep een beetje achter, was zelf een weekendje aan de kust : het prachtige Zeeland (waar ik nog nooit geweest was), Renesse...ook best leuk :-)

Ciao, Dorine