Dallas naar Houten - Reisverslag uit Houten, Nederland van TexasHoLee - WaarBenJij.nu Dallas naar Houten - Reisverslag uit Houten, Nederland van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

Dallas naar Houten

Door: Lydia

10 Mei 2014 | Nederland, Houten

Uitslapen, boeltje pakken en om 12 uur uitchecken. We gaan nog even naar Fincher’s om een nieuwe vlieg outfit voor Jaap te kopen. Gisteren al gepast, dus zo klaar. We pikken ook nog even de cattle drive mee. Een stoetje longhorns met begeleidende cowboys te paard door de straten van de stockyard. Grappig. Dan richting de airport, onderweg nog bij een Ihop de laatste omelet naar binnen slaan en om half 2 leveren we de auto in. Ruim 2250 mijl gereden. Met de bus naar de terminal, omkleden, inchecken en door de security. Een aparte rij voor business class, dus we zijn er zo doorheen. Drankje in de lounge en dan aan boord van de LH439 naar Frankfurt. Vertrek 15.55. Goede service, lekker eten, filmpje kijken en dan wat slapen. Ontbijtje en om half 9 landen in Frankfurt. We hebben alle tijd, bijna 3 uur overstaptijd. Gaat redelijk snel voorbij. Dan de LH990 naar Amsterdam. Wederom de mededeling dat er geen maaltijden voor ons zijn, maar we willen sowieso geen eten. Om 13.00 landen in Amsterdam, bagage om 13.30 en dan is het weer echt Nederland. Regen, snertweer en geen treinen tussen Schiphol en Amsterdam Zuid. Welkom terug in ons kikkerlandje. Via Amsterdam Centraal naar Utrecht, waar we een taxi nemen en uiteindelijk om 15.45 thuis zijn. Een uurtje later heeft Jaap het eerste wasje al in de wasmachine zitten.
Het is weer voorbij helaas, we hebben genoten van wederom een superreis, dit keer door Texas. Enorme staat, super vriendelijke mensen en we kunnen niet anders zeggen dan : Everything is bigger in Texas !!!

• 12 Mei 2014 - 14:46

Dorine:

Hahahaha...ik dacht net vandaag "Liet zal dan de rest wel vertellen als ze op kantoor is", en dat vond ik jammer, want ik heb zo genoten van de reisverslagen, en de fotos. Maar, nu ben ik dus heel blij, want er kwam nog een vervolg (of 4)...super !!!!
    Heel leuk gedaan, en het is zo leuk om zo mee te kunnen delen (volgens mij zeg ik heel veel 'leuk')...blij dat jullie er weer zijn (maar ja, jullie zijn niet over de 90, want anders wordt je in Texas doodgeschoten, zeker als oude vrouw zijnde), en dank voor de leuke verslagen!
    Tot gauw,
    x Dorine