Houten naar Plano (TX) 20-21 april - Reisverslag uit Plano, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu Houten naar Plano (TX) 20-21 april - Reisverslag uit Plano, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

Houten naar Plano (TX) 20-21 april

Door: Liet

21 April 2014 | Verenigde Staten, Plano

20 april vast naar Frankfurt gevlogen, Tim en Bianca geven ons een lift naar Schiphol, wat een luxe. Vluchtje AMS-FRA om snel te vergeten, waardeloos, rustig avondje in Raunheim en dan 21 april met de 438 naar DFW. Helemaal niets mis mee, ondanks de oude business class stoelen. Goede service, lekker eten. Om 14.15 geland, een uur later pas buiten, lange rij bij de paspoortcontrole. Met de bus naar het car rental center om daar bij Alamo onze Ford Escape op te halen. Texas kenteken BRB 7039. Wow, wat een bak ! Het duurt even voor we het luchthavengebied af zijn, rijden maar een paar keer verkeerd, maar dan zijn we toch op de President George Busch Turnpike richting Plano. Om 17.30 zijn we er, inchecken in het Southfork Hotel, even iets drinken en vroeg crashen op de kamer.