San Angelo - Alpine - Reisverslag uit Alpine, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu San Angelo - Alpine - Reisverslag uit Alpine, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

San Angelo - Alpine

Door: Lydia

25 April 2014 | Verenigde Staten, Alpine

Om 9 uur de auto ingeladen, even later rijden we weer weg. De 277 South en bij Sonora de I 10 op. Het is kwart voor 11 als we hier aankomen en doen er verstandig aan te tanken. Er is ook een restaurant, genaamd “restaurant” en we zijn nog net op tijd om te ontbijten. De tent ziet er niet uit, maar overheerlijke omeletjes. En dan de I-10 west afkachelen zo’n 150 mijl. Klinkt erg maar zeker de eerste 50 mijl, erg mooi, en weinig verkeer sowieso de hele I-10. Bij Saragosa duiken we de scenic route richting het zuiden op en mooi is het inderdaad. Dorpjes van niks, je vraagt je af wat mensen die hier wonen doen, in ieder geval auto onderdelen genoeg en een dollar general. Om half 4 rijden we Alpine binnen en checken in in het Bienvenido Motel. Bij Jack Patel, die Indiers zitten ook overal. Beetje vergane glorie maar wel schoon en een golfslag-king-bed. We lopen Holland Avenue af en komen al gauw Harry’s Tinaja tegen. Een oase in de woestijn … If you haven’t been to Harry’s, you haven’t been to Alpine. www.harrys-tinaja.com. We blijven lekker buiten op een van de duitse biertafels zitten en genieten van de locals die oop vrijdagavond hier komen ontspannen. Er moet ook nog gegeten worden. Achter ons motel zit een italiaan, we eten er, maar niet echt bijzonder. Zeker als het deksel van de parmezaanse kaas loslaat en je hele bord vol zit ….