Del Rio - San Antonio - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu Del Rio - San Antonio - Reisverslag uit San Antonio, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

Del Rio - San Antonio

Door: Lydia

28 April 2014 | Verenigde Staten, San Antonio

Om een uur of 10 ontbijten bij de Ihop. Dan via de Walmart op weg naar San Antonio, een afstandje van zo’n 200 mijl, waar je toch 3 ½ uur over doet. Gewoon de 90 weer verder rijden. Het landschap is niet meer spectaculair, maar nog steeds heel uitgestrekt. Soms zie je een groot hek met de naam van een farm en je vraagt je af waar de farm ligt en wat gebeurt er op zo’n farm. Nog 1x een fuik in moeten rijden bij de border patrol. We hebben weer geen illegale Mexicaan in de auto en mogen doorrijden. Af en toe een stopje bij een picnic of een van de weinige plaatsjes waar we doorheen rijden, tanken en om 3 uur zijn we in San Antoniio, de Red Roof Inn Riverwalk. Eerst een uurtje relaxen bij de pool. Dan op naar de Riverwalk. Zo’n 10 minuten lopen vanaf ons hotel. Trappetje naar beneden en we zijn er ! Wat is dit leuk ! We doen meteen een bootje over de San Antonio river. En ja hoor, de eerste senioren korting voor Jaap te pakken. In plaats van 8,25 slechts 6 dollar voor hem hahaha. Genieten op het water. Alfred is niet te verstaan maar wel een schatje. Het is echt een beetje Venetie achtig, hoewel smaller en meer begroeid, maar veel terrasjes en restaurantjes langs de walk. Hartstikke leuk ! Na het bootje een aperitief bij Maria Mia en dan even lopen en eten bij the Republic Texas aan het water. Het is nog steeds heel warm, buiten eten, drinken en roken, wat wil je nog meer. De eerste frozen Margarita van Lydia smaakt erg lekker. We zitten er zeker 2 uur en zien Alfred ook nog 2x langs komen met het bootje. Om half 10 zijn we terug in het hotel. Morgen gaan we de hele dag op pad, dan gaan we ook wat geschiedenis snuiven.

• 29 April 2014 - 17:03

Yara:

Wat leuk allemaal!! Heb je wel het grote breakfast all-in menu besteld bij de Ihop? Ik kijk uit naar de verhalen over de rest van jullie reis :)

liefs Yara

• 30 April 2014 - 08:57

Dianne:

Hi Liet en Jaap, wat ziet dat er leuk uit al die terrasjes langs het water ,kan me voorstellen dat dat genieten is .
    Toch lekker meegenomen die seniorenkorting op zo'n hele reis.
    Ga lekker verder genieten liefs Dianne

• 30 April 2014 - 14:48

Dorine:

ziet er super uit !!
    En laat die senioren korting maar vaker komen, scheelt weer een drankje betalen :-)
    Greetz van een jaloerse Dorine (maar ja, Munchen was ook leuk, snurk)

• 30 April 2014 - 20:31

Paola:

Ha Lietje en Jaap,
    wat een feest weer, jullie vakantie-journaal! Hebben jullie ook krokodillen gezien?
    Heel veel plezier en lekker genieten verder,
    liefs,
    Paola

• 01 Mei 2014 - 10:43

Nelleke:

He Vakantiegangers,
    Wat ziet het er gezellig uit. Groot gelijk dat jullie nog een dagje extra hebben geboekt. Geniet er van! doei doei nel