San Antonio - Corpus Christi - Reisverslag uit Corpus Christi, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu San Antonio - Corpus Christi - Reisverslag uit Corpus Christi, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

San Antonio - Corpus Christi

Door: Lydia

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Corpus Christi

Vandaag rustig aan dag. Het is bewolkt en een stuk koeler geworden,maar een graadje of 20 (37 f) Om 10.40 checken we uit en gaan ontbijten bij Denny’s, vlakbij. Dan de 37 South zoeken, maar vanwege de nodige detours komen we er na 18 mijl (nog steeds in San Antonio) eindelijk op. Maar we hebben alle tijd. We kachelen de 37 af. Af en toe een stopje en om half 3 rijden we Corpus Christi binnen. Eerste indruk, valt tegen. De hotels en motels die we tegenkomen, hebben op het eerste gezicht geen restaurants in de buurt. Wel prachtige huizen langs de Ocean Drive. Geen boulevard met winkeltjes en restaurantjes. Aan het begin van Ocean drive hebben we wel een super 8 gezien, maar echt aantrekkelijk ziet het er allemaal niet uit. We besluiten de kust in noordwaartse richting te volgen. Over de brug ( brrr, echt hoog) het onbekende inrijdend, doet Jaap een voorstel. Toch de Super 8 voor 1 nacht en morgen op ons gemakje de kust omhoog volgen en zien of we een leuker plekje tegenkomen. Goed plan. Dat net gezegd te hebben, zien we eindelijk een big K. Daar eerts naar toe. Verse onderbroeken voor Jaap, paar shirtjes voor Lydia, een nieuwe voorraad water en wat toiletartikelen kopen. Dan terug naar Corpus Christi en inchecken in de super 8. Een pub om de hoek en verrassend genoeg, ook genoeg keuze restaurantjes, niet aan de golf, maar inde blocks erachter. Best vreemd. Eerst borrelen en dan kiezen we voor het Italiaanse restaurant mama Mia. Aan de prijs, maar oh oh oh, wat een genot voor Lydia, linguini met echte grote clams !! 20 knoflooktenen en een goede scheut wijn, glaasje pinot grigio erbij en Liet is in heaven ! Helaas de camera niet meegenomen. Dan naar de kamer en uitbuiken, computeren, tv kijken en op tijd slapen. We zijn benieuwd waar we morgen terecht komen.

• 02 Mei 2014 - 09:59

Dianne:

He Liet wat een geweldig maal voor je dat was echt genieten zeker, wat een leuke fotos bij het vorige verslag over San Antonia had trouwens geen idee dat daar zoveel geschiedenis aan hing.
    Ben benieuwd waar jullie straks terecht komen , veel plezier nog en lekker genieten liefs Dianne

• 02 Mei 2014 - 15:09

Dianne: