Dallas en Fort Worth - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu Dallas en Fort Worth - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van TexasHoLee - WaarBenJij.nu

Dallas en Fort Worth

Door: Lydia

09 Mei 2014 | Verenigde Staten, Fort Worth

Om half 10 ontbijten bij Denny’s next door. Op naar downtown Dallas. We parkeren vlakbij het JFK memorial en wandelen naar het Sixth Floor Museum. Het is erg druk, maar het museum is goed opgezet, het hele verhaal van John F. Kennedy. Inclusief het raam waar vandaan geschoten is. Indrukwekkend museum. We zijn er zo’n anderhalf uur. Nog even bij Union Station kijken en twijfelen of we nog de Reunion Tower op willen. Het is 2 uur en eigenlijk willen we naar Fort Worth. Dat laatste wordt het ook. Na een 3 kwartier zijn we er. Wat is het hier leuk ! we zitten een blok af van de Fort Worth stockyard In Hotel Texas. Een oud hotelletje met krakende vloeren, helemaal in stijl. De kamer is 4 bij 4 meter, het bed 2.20 bij 2.20, een robuust houten meubelstuk. Lachen. Even cooling down en dan storten we ons in het cowboy leven. Slenteren door de stockyard, winkeltjes, restaurantjes, barretjes, we amuseren ons helemaal. Om een uur of 7 naar Billy Bob’s. Wat een tent, hartstikke leuk, we eten een hamburger (de enige van de hele vakantie) en gaan de boel verkennen. Om 8 uur live optreden van Walk this Way, om 9 uur de eerste rodeo. Beetje nep en snel afgelopen, maar wel leuk. Biertje nemen, weer rondlopen, om 10 uur de 2e rodeo en dan om half 11, Guns 4 Roses. Lydia geniet helemaal, Jaap vindt het nogal een herrie, maar is flink aan het fotograferen. Uiteindelijk rollen we om 2 uur ’s nachts ons bedje in. Super afsluiting van onze vakantie gehad !